Garantii si service

GARANTIE

Toate produsele sunt livrate cu certificat de garantie si manual de utilizare (exceptie: produsele de unica folosinta, produsele din categoria Ingrijire).
Termenul de garantie al produselor difera in functie de produs si producator.
S.C. C G digital solutions S.R.L. are in portofoliu produse cu termen de garantie de 1, 2, 3 si 5 ani.
Detaliile legate de termenul de garantie sunt mentionate in descrierea produselor.
Cumparatorul are obligatia sa respecte cu strictete instructiunile din manualul de utilizare a produsului.
Durata medie de utilizare a aparatelor este specificata in manualul de utilizare, cu conditia respectarii instructiunilor de folosire si a efectuarii interventiilor tehnice numai de catre personalul autorizat.

Garantia nu acopera uzura normala a aparatului, utilizarea necorespunzatoare, neglijenta, nerespectarea stricta a instructiunilor date de producator in manualul de utilizare, precum si accidentele.

Garantia nu acopera consumabilele. Garantia nu acopera nicio parte casabila a aparatelor (manere, capace, butoane etc) si nici uzura carcaselor.
Nu se acorda garantie produselor utilizate in alte scopuri decat cele casnice.

Repunerea in functiune a aparatelor in perioada de garantie se asigura prin schimbare sau reparare in maxim 30 zile.

Garantia se acorda cu conditia prezentarii certificatului de garantie completat si semnat de vanzator impreuna cu actul de cumparare (dovada platii). Pierderea certificatului de garantie sau a facturii in original duce la pierderea garantiei. Nu eliberam duplicate pentru certificate de garantie!

ASIGURAREA GARANTIILOR IN RETELE DE SERVICE ALE PRODUCATORILOR

Produsele insotite de Certificate de Garantie ale producatorilor beneficiaza de garantie in retelele de service ale acestora, in centrele mentionate explicit pe certificate.
Produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.

In cazul in care produsele defecte nu pot fi prezentate direct in centrul de service, exista posibilitatea returnarii acestora prin intermediul unei firme de curierat sau prin posta, costul de transport urmand a fi suportat de catre beneficiar. La returnarea produsului reparat sau inlocuit catre client costul transportului va fi suportat de S.C. C G digital solutions S.R.L.

Conditia de acordare a garantiei poate varia in functie de producator si este stabilita prin politicile comerciale ale fiecarui producator, la nivel national.

PUNCTE SERVICE

În cazul în care întâmpinați o situație neplacută, vă rugăm să luați legătura cu Centrul de consultanță și service pentru aparatură medicală:

Str. Slobozia nr. 22, Sector 4, Bucuresti, Tel: (021) 336.00.76, Fax: (021) 336.40.28 / E-mail: serviceomron@medco.ro