Plata, livrare si transport

PLATA

Plata se efectueaza ramburs (la livrarea coletului prin curier rapid), in numerar (in cazul ridicarii comenzii de la sediul C G digital solutions SRL din strada Slobozia nr. 22, sector 4, Bucuresti) sau prin transfer bancar (ordin de plata) in contul:

ROL: RO72 BACX 0000 0009 6940 8000 UniCredit Țiriac Bank

La plata ramburs, firma de curierat va emite chitanta fiscala pentru suma incasata (aceasta se va introduce in contabilitate). SC C G digital solutions SRL nu mai elibereaza alta chitanta sau duplicate!

In cazul ridicarii comenzii de la sediul C G digital solutions SRL, factura si chitanta se elibereaza de catre reprezentantul nostru.

Plata prin ordin de plata se face doar in baza unei facturi proforme emise de catre www.digisol.ro, in urma confirmarii telefonice a comenzii de catre reprezentantul companiei.

Este obligatoriu ca plata sa se faca cu aceleasi date de identificare cu care s-a facut si comanda.

Va rugam sa specificati pe ordinul de plata numarul facturii proforme sau al comenzii.

Dovada platii se va trimite pe e-mail digisolro@gmail.com).


Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii in contul:


C G digital solutions S.R.L.

CUI RO15350853

J40/4743/08.04.2003
ROL: RO72 BACX 0000 0009 6940 8000

UniCredit Țiriac Bank - Sucursala Ştefan cel Mare

Pentru comenzi mai mari de 1500 RON este obligatorie plata prin transfer bancar.

LIVRARE

Livrarea produselor aflate pe stoc se realizeaza in 1-2 zile lucratoare din momentul in care acestea ajung din depozit la sediul nostru. In situatii exceptionale, pentru localitati aflate la distanta mare de punctele de lucru ale curierului, livrarea poate dura si 3 zile.

Produsele aflate in stocul furnizorului necesita 1-2 zile lucratoare pentru a intra in gestiunea noastra.

Pentru produsele disponibile la comanda va rugam sa ne contactati pentru a verifica situatia stocului la furnizor si pentru a va oferi un termen aproximativ de livrare.

Perioada de livrare este respectata daca pana la expirarea acesteia produsele au parasit depozitul.
Daca livrarea produselor a fost intarziata din vina noastra, Beneficiarul poate sa anuleze comanda dupa ce ne-a acordat un termen rezonabil in scris si acesta a trecut fara ca produsele sa fi fost livrate.

Cazurile de forta majora ne confera dreptul de a prelungi termenul de livrare cu perioada cat a durat impedimentul plus o perioada corespunzatoare pentru pregatire. Forta majora se refera la greva, la blocaje sau circumstante imprevizibile cum ar fi de exemplu tulburarile de activitate, dar si lipsa mijloacelor de transport precum si lipsuri de materie prima si energie care nu se datoreaza C G digital solutions SRL si care fac imposibila livrarea in timp util in ciuda tuturor eforturilor.

Cele de mai sus se aplica si cazul in care impedimentele apar la unul dintre furnizorii nostri. Beneficiarul va fi notificat de indata cu privire la aparitia unui caz de forta majora, asa cum a fost descris mai sus.

Produsele comandate se livreaza prin firma de curierat, sau pot fi ridicate de beneficiar de la sediul nostru din strada Slobozia nr. 22, sector 4, Bucuresti.

TRANSPORT
In lipsa altor indicatii, ramane la latitudinea C G digital solutions stabilirea tipului de transport si a rutei pentru garantarea celui mai rapid si ieftin transport.

PRETURI. COSTURI DE TRANSPORT

Preturile sunt exprimate in RON si includ TVA-ul, dar exclud cheltuielile cu livrarea produselor. Aceste cheltuieli sunt suplimentare si sunt suportate de Beneficiar daca nu se mentioneaza altfel.

Daca nu este stipulat altfel, costul de transport variaza in functie de caracteristicile comenzii (volum, greutate, valoare, destinatie, metoda de plata), iar valoarea exacta va fi comunicata Beneficiarului prin telefon / e-mail, dupa confirmarea comenzii.